از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست، تا دو الی پنج روز کاری زمان خواهد برد و زمان تحویل آن از اداره پست یا شرکت تیپاکس به گیرنده بسته به شهر مورد نظر و فاصله آن تا مرکز متغیر خواهد بود.
در بعضی از ایام ها و دوره هایی از سال ، بازه پردازش و تحویل سفارشات به اداره پست یا تیپاکس بیشتر از 2 الی 5 روز خواهد و لذا این به دلیل اینکه تعداد سفارشات زیاد است .
کلیه سفارشات از طریق مراحل رویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد.
پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (ازجمله اتمام موجودی کالا و…) برای فروشگاه ایرانو کالا محفوظ می باشد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.
ارسال به شهر های کوچک و روستا ها توسط تیپاکس انجام نمی شود. چنانچه مقصد مشتری روستا یا شهر کوچک بود و گزینه ارسال با تیپاکس را زده بود . مسئولیت این اشتباه بر عهده کاربر بوده و بسته با پست پیشتاز ارسال خواهد شد.
مسئولیت وارد کردن آدرس و شماره تماس گیرنده بر عهده مشتری بوده و هر گونه مغایرت و بروز مشکل در تحویل کالا توسط شرکت حمل نقل و عواقب آن بر عهده مشتری بوده.
بعد از ثبت سفارش و پرداخت و تائید نهایی ، امکان لغو سفارش وجود ندارد و ایرانو کالا ملزم به شرایط و مفاد قوانین بسته را در روز های کاری ارسال کند.
بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حاده به هنگام حمل و نقل بر عهده فروشگاه اینترنتی ایرانو کالا نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت پست یا تیپاکس امکان پذیر خواهد بود.
در صورت پردازش و تحویل بسته خریداری شده به تیپاکس یا اداره پست ، چنانچه تحویل کالا به شما بیشتر از 5 روز طول کشید ، مسئولیت این تاخیر بر عهده شرکت حمل نقل ( پست یا تیپاکس ) خواهد بود و مسئولیت پیگیری و رهگیری محصول با خریدار بوده و پاسخگویی به این تاخیر بر عهده شرکت حمل نقل مذکور خواهد بود.
– لذا شما میتوانید از طریق راه هایی که شرکت پست و تیپاکس برای پیگیری این مشکل گذاشته اند استفاده کنید.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱ روز کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی ایرانو کالا اطلاع داده شود ،
لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل، از تحویل گرفتن آن خودداری کند.
بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی ایرانو کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.
ایرانو کالا میتواند در هر زمان قوانین خود را تغییر و ویرایش دهد و
تمامی مطالب موجود در سایت ایرانو کالا از جمله تصاویر، متون، طرح پوستر و سایت و … ، آرم، آیکون، ویدئوهای تصویری و کلیه داده ها و اطلاعات قابل کپی و دانلود به عنوان اموال انحصاری وب سایت ایرانو کالا محسوب شده و حق نشر و استفاده از تمامی مطالب در انحصار وب سایت ایرانو کالا است.
هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این وبسایت محفوظ میدارد.
فروشگاه اینترنتی ایرانو کالا هیچ سایت و آدرس اینترنتی غیر از https://www.iranokala.ir ندارد و تنها آدرس و تلفن اعلام شده در بخش تماس با ما اطلاعات معتبر برای ارتباط با فروشگاه اینترنتی ایرانو کالا خواهد بود.
تمامی متن ها و قالب و عکس ها و دیزاین سایت متعلق به سایت ایرانو کالا می باشد و بدون ذکر منبع و استفاده از آن ممنوع و مطابق قانون کپی رایت پیگرد قانونی دارد.